Tuesday, July 8, 2008

လုပ္ခ်င္တာေတြ လုပ္ၾကည့္တာပါ။

ကၽြန္ေတာ္ ဂီတနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္၀င္စားပါတယ္။
၀ါသနာပါတယ္ဆုိပါေတာ့။
ဒါေၾကာင့္ ဂီတနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္လုပ္ႏုိင္တာေလးေတြ လုပ္ျဖစ္ခဲ့တယ္။
ကဗ်ာ နည္းနည္းပါးပါးေရးတယ္။
သီခ်င္းေတြေတာ့ ပုိၿပီးေရးျဖစ္ခဲ့တယ္။
ကုိယ္ပုိင္သံစဥ္လည္း ပါတယ္။ ေကာ္ပီလည္းပါတယ္။
ဂစ္တာ၊ ကီးဘုတ္နဲ႔ ဒရမ္လည္း နည္းနည္းပါးပါး တီးတတ္တယ္။
vedio နဲ႔ music software လည္း မေတာက္တေခါက္တတ္တယ္။
ဒီေတာ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ဖန္တီးဖုိ႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းလုပ္ႏုိင္တယ္ ဆုိပါေတာ့။
ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ၀ါသနာပါလုိ႔ လုပ္ထားတာေလးေတြကုိ Blog ေပၚမွာ တင္ၾကည့္တာပါ။
အမွားပါရင္လည္း သည္းခံပါ။
ကၽြန္ေတာ္ ၀ါသနာပါတာကုိေတာ့ အခ်ိန္တစ္ခုရရင္ ဆက္လုပ္ေနဦးမွာပဲ။
နည္းတာ၊ မ်ားတာပဲ ရွိမယ္။
ကၽြန္ေတာ္လုပ္တတ္တာေလးေတြ လုပ္ၾကည့္တာပါ။


Blue Wave

No comments: